Obchodní podmínky - internetového obchodu

Dokumenty ke stažení:

 

1. Úvodní ustanovení

 

Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího v rámci smluvních vztahů uzavřených prostřednictvím internetového obchodu www.smartmix.cz. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost se seznámit před odesláním své objednávky. Kupující odesláním své objednávky potvrzuje, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.

 

Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel anebo právnická osoba, řídí se vztahy, které nejsou upraveny jinak, občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), v platném znění.

 

Prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.smartmix.cz je CHOZE s.r.o. IČ 28817172, DIČ CZ28817172, se sídlem Žižkova 309, 508 01 Hořice, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Hradci Králové v oddíle C, vložka 29217. CHOZE s.r.o. je právnická osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby. Místem plnění ze všech smluvních vztahů je Blahoslavova 2105, 508 01 Hořice a v případě osobního odběru odběrní místo prodávajícího uvedené v objednávce.

 

2. Vymezení pojmů

Zákazníkem našeho internetového obchodu je kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který je spotřebitelem a kupující, který spotřebitelem není.

Kupující spotřebitel nebo jen spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s prodávajícím nebo s ním jinak jedná.

 

Kupující, který není spotřebitel, je podnikatel. Za podnikatele se považuje také každá osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Spotřebitelská smlouva – smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně prodávající.

GDPR - Nařízení Evropského paramentu a rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů.

3. Uživatelský účet

Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

 

Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

 

Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany kupujícího.

Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než jeden rok nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).

 

Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

4. Kupní smlouva

V případě internetového obchodu dochází k uzavření kupní smlouvy v okamžiku, kdy je kupujícímu doručena akceptace (přijetí) objednávky prodávajícím, tj. v okamžiku doručení potvrzení o přijetí návrhu na uzavření kupní smlouvy (objednávky) učiněného ze strany kupujícího. Okamžikem uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím jsou smluvní strany takovou smlouvou vázány a vznikají jim vzájemná práva a povinnosti z kupní smlouvy vyplývající.

 

Po obdržení objednávky učiněné kupujícím, potvrdí prodávající kupujícímu akceptaci (přijetí) objednávky, a to například formou automaticky generované e-mailové zprávy anebo SMS zprávy. Po zpracování objednávky zašle prodávající kupujícímu formou e-mailové zprávy akceptaci (přijetí) objednávky. Na základě odeslání této akceptace dojde k uzavření kupní smlouvy. V opačném případě bude prodávající kontaktovat kupujícího s jiným sdělením. Jiným sdělením se rozumí (a) odmítnutí objednávky (např.: v případě nedostupnosti zboží, chybně uvedené ceny zboží), (b) informace o dočasné nedostupnosti zboží bez uvedení přesného termínu jeho dodání a s nabídkou, zda kupující má přesto zájem na uzavření kupní smlouvy. V případech uvedených výše pod body (b) a (c) je kupní smlouva uzavřena v okamžiku doručení potvrzení nabídky kupujícím zpět prodávajícímu např. e-mailovou zprávou. Veškeré objednávky učiněné prostřednictvím internetového obchodu jsou považovány za oboustranně závazné.

 

Kupující smí zrušit (odvolat) nebo změnit svoji objednávku, bez jakýchkoliv sankcí, pouze v případě, že zrušení nebo změna objednávky dojde prodávajícímu dříve, než prodávající odešle kupujícímu akceptaci (přijetí) objednávky. Tuto skutečnost je kupující povinen prodávajícímu oznámit e-mailem.

 

Webové rozhraní obchodu obsahuje seznam zboží nabízeného prodávajícím k prodeji, a to včetně uvedení cen jednotlivého nabízeného zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Nabídka prodeje zboží a jeho ceny zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek. Veškeré nabídky prodeje zboží umístěné ve webovém rozhraní obchodu jsou nezávazné a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

 

Webové rozhraní obchodu obsahuje též informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží v rámci území České a Slovenské republiky.

Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

 

  • objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),

  • způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a

 

  • informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

 

Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „Potvrzuji objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.

Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou (akceptace), a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

 

Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například elektronicky či telefonicky).

 

Prodávající si mimo jiné vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část před uzavřením kupní smlouvy v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že kupující zaplatil již část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka převedena zpět na jeho účet a k uzavření Kupní smlouvy nedojde. Kupující též bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu (včetně obchodních podmínek).

 

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Kupní smlouva se uzavírá v českém jazyce. Kupní smlouva je po uzavření archivována po dobu nejméně pěti let od jejího uzavření, nejdéle však na dobu dle příslušných právních předpisů, za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.

 

Objednávky zadané jakýmkoliv jiným způsobem, než jak je popsáno výše, nebudou přijaty, nedohodne-li se kupující s prodávajícím výslovně jinak.

5. Cena

Všechny ceny jsou smluvní. Na webových stránkách www.smartmix.cz jsou vždy aktuální a platné ceny v daném okamžiku. Ceny jsou konečné, tj. včetně DPH, popř. všech dalších daní a poplatků, které musí spotřebitel pro získání zboží zaplatit. Toto se netýká případných poplatků za dopravné, balné, skladné, poplatky za platbu, apod.

 

Akční ceny platí do vyprodání zásob akčního zboží nebo po dobu časově určenou.

 

Ceny jednotlivých druhů doprav a způsobů úhrad jsou uvedeny v sekci Doprava a platba.

6. Platební podmínky

Prodávající akceptuje měny CZK a Euro a následující platební podmínky, které jsou uvedeny v sekci Doprava a platba:

 

  • platba v hotovosti při osobním odběru zboží,

  • platba kartou prostřednictvím internetového platebního portálu,

  • platba předem bankovním převodem

  • na dobírku při doručení zboží (hotovost přebírá od zákazníka přepravce),

 

Cena přepravy se řídí dle ceníku prodávajícího aktuálního v den objednávky a je vyznačena v objednávce.

 

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží.

V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do pěti dnů od uzavření kupní smlouvy. Kupující je povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby a jeho závazek uhradit kupní cenu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Zboží bude kupujícímu doručeno bez zbytečného odkladu po připsání kupní ceny na jeho bankovní účet.

 

V případě objednávky v hodnotě vyšší než 1.000 Kč a platbě online kartou je dopravné zcela zdarma, pokud kupující zvolí platbu dobírkou, bude mu naúčtováno 30 Kč dopravné. Pokud však kupující odstoupí od smlouvy do 14 dnů, tedy vrátí celou objednávku, nebo pouze část objednávky, čímž se její hodnota sníží pod 1.000 Kč, bude mu vrácena částka ponížená o náklady na dopravu, jím v objednávce zvolené, dle platného ceníku dopravy uvedeného na www.smartmix.cz.

 

Pokud je zboží objednané na dobírku, prodávající jej odešle a kupující si zásilku nepřevezme, bude mu účtován storno poplatek v ceně zvoleného dopravného uvedeného v objednávce.

 

Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo. Zboží zůstává do úplného zaplacení kupní ceny ve vlastnictví prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím na kupujícího.

 

Prodávající na základě kupní smlouvy vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu v momentě expedice zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího uvedenou v objednávce.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

EET účtenky prodávající zasíláme emailem ve formátu .pdf, pokud je kupující chce v tištěné podobě přidat do balíku, je povinen informovat o této skutečnosti prodávajícího do poznámky k objednávce, před tím, než dokončí objednávku.

7. Dodací podmínky

Platné způsoby dopravy jsou uvedeny v sekci Doprava a platba.

 

Doručení zásilek probíhá dle dostupnosti produktů a provozních možností prodávajícího. Objednávky jsou expedovány v co nejkratším možném termínu a to obvykle ještě ten samý den, či do 24 hodin od objednání. Při objednání zásilky na Slovensko jsou využívány služby České pošty a lze ji použít pouze při platbě předem a doba doručení bývá obvykle 3-7 pracovních dní.

 

Možnosti dopravy:



Česká pošta

Balík do ruky - doručení obvykle do 1 pracovního dne od přijetí platby, či na dobírku
Doporučené psaní - doručení obvykle do 2-5 pracovních dní od přijetí platby

 

PPL - doručení obvykle do 1 pracovního dne od přijetí platby, či na dobírku

 

Osobní odběr v rámci provozní doby ve skladu v Hořicích - Blahoslavova 2105, Hořice.

 

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je možno vrátit přepravci. Pokud ale kupující takovou zásilku převezme, je nutno sepsat s dopravcem škodní protokol a ten bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem prodávajícímu na adresu info@smartmix.cz. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

8. Provozní doba

Objednávky přes internetový obchod Smartmix.cz: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu

Osobní odběr objednávek ve skladu v Hořicích - Blahoslavova 2105, Hořice - Po-Pá 9h-12h,13h-17h.

9. Odstoupení od smlouvy

Odstoupení od smlouvy spotřebitelem

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne převzetí zboží. Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím vyplněného vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy zveřejněného na www.smartmix.cz a jeho odeslání společně se zbožím na adresu CHOZE s. r. o., Blahoslavova 2105, 508 01 Hořice. Prodávající potvrdí kupujícímu bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

 

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá prodávajícímu zboží bez zbytečného odkladu, a to na své náklady.

 

Zboží musí spotřebitel vrátit úplné, s kompletní dokumentací, nepoškozené, čisté, pokud možno včetně originálního obalu, ve stavu a hodnotě, v jakém zboží převzal.

 

Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklou.

 

Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, peněžní prostředky převodem na bankovní účet či v hotovosti na prodejně. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

 

Odstoupení v ostatních případech

 

Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

 

  • došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,

  • nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

 

Neoznámil-li Kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

10. Odpovědnost za vady, záruka

Odpovědnost za vady

 

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 obč. zák.).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Prodávající odpovídá, že v době, kdy kupující věc převzal

 

  • má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal, nebo které lze očekávat s ohledem na povahu zboží, toto platí pouze v případě spotřebitele,

  • věc se hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

  • je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

  • věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

 

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

Záruka za jakost – prodávající zaručuje, že bude věc po určitou dobu způsobilá pro obvyklý účel nebo že si zachová vlastnosti pro tuto věc obvyklé. Kupující, je-li spotřebitelem, je oprávněn uplatnit práva z vady, které se vyskytnou v době 24 měsíců od převzetí zboží. To se však netýká:

 

  • baterií, kde se nevztahuje záruka na pokles kapacity, která je způsobena běžným užíváním,

  • jestliže produkt není kupován spotřebitelem, pak má kupující možnost uplatnit vadu dle platných právních předpisů,

  • u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

  • na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

  • u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy věci,

  • vyplývá-li to z povahy věci.

 

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil. Kupující nemá práva ze záruky, způsobila-li vadu po přechodu nebezpečí škody na věci na kupujícího vnější událost.

 

Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, právo z vadného plnění zaniká. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po převzetí věci.

 

Vady způsobené přepravou je kupující povinen reklamovat u přepravce ihned při převzetí (a v souladu s jeho reklamačními podmínkami) a o této skutečnosti je povinen vyrozumět prodávajícího.

Podstatné porušení smlouvy

 

Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

 

  1. na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady;

  2. na odstranění vady opravou věci,

  3. na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

  4. odstoupit od smlouvy.

 

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit. Nezvolí-li si kupující své právo včas, má práva jako v případě nepodstatného porušení smlouvy – viz níže.

 

Kupující-spotřebitel má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu prodávající nemůže dodat novou věc bez vad, vyměnit její součást nebo věc opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo že by zjednání nápravy spotřebiteli působilo značné obtíže.

 

Nepodstatné porušení smlouvy

 

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

 

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci.

 

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

11. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku.  Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Učinit tak může písemně nebo elektronicky po vyplnění vzorového formuláře pro uplatnění reklamace, umístěného na www.smartmix.cz a zasláním reklamovaného zboží na adresu: CHOZE s.r.o., Blahoslavova 2105, 508 01 Hořice.

Vady je kupující povinen uplatnit, a to včetně doručování vadného zboží, u prodávajícího, u kterého věc byla koupena, tedy ve skladu v Hořicích - Blahoslavova 2105, Hořice.

 

Pouze v případě, kdy je v potvrzení podle § 2166 obč. zák. uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, smí kupující uplatnit právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.

 

Při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady je kupující povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo (způsob vyřízení reklamace) si zvolil.

 

Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy. Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

 

Reklamaci kupujícího, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

 

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout.

 

Prodávající se zavazuje o vyřízení reklamace kupujícího informovat e-mailovou zprávou. U oprávněné reklamace náleží kupujícímu spotřebiteli náhrada účelně vynaložených nákladů.

 

V případě, že dojde mezi prodávajícím a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce

Ústřední inspektorát – oddělení ADR

Štěpánská 15 120 00 Praha 2

Email: adr@coi.cz

Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

12. Ochrana osobních údajů

Prodávající prohlašuje, že veškeré osobní údaje jsou důvěrné, jejich zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů (např. zkontaktování kupujícího před uzavřením smlouvy) a nebudou jinak zveřejněny, poskytnuty třetí osobě apod. s výjimkou situace související s distribucí či platebním stykem týkajícího se objednaného zboží (sdělení jména a adresy dodání).

 

Projeví-li kupující souhlas s užitím jeho osobních údajů dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR k marketingovým účelům prodávajícího (zejména k zasílání obchodních sdělení) zatržením příslušného okénka při závěrečném potvrzování objednávky označeného textem "Přihlásit se k odběru novinek (je mi nejméně 16 let)", je prodávající oprávněn osobní údaje kupujícího použít výhradně k jeho marketingovým účelům.

Projevením souhlasu kupujícího s užitím jeho osobních údajů k marketingovým účelům prodávajícího kupující rovněž potvrzuje, že je mu nejméně 16 let.

 

Osobní údaje kupujícího budou u prodávajícího uloženy nejdéle po dobu 5 let od uzavření kupní smlouvy nebo po dobu jejich využívání k marketingovým účelům prodávajícího, dal-li s tímto využitím kupující souhlas.

 

Kupující má právo svůj souhlas kdykoli odvolat a být zapomenut. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Odvolání souhlasu je možné provést elektronicky na internetové adrese uvedené v potvrzovacím e-mailu, popř. e-mailem s odvoláním souhlasu zaslaným na adresu info@smartmix.cz .

 

Kupující smí požadovat od prodávajícího přístup k osobním údajům týkajícím se kupujícího, jejich opravu nebo výmaz, popřípadě omezení jejich zpracování, a vznést námitku proti zpracování, jakož i práva na přenositelnost údajů.

 

Kupující je oprávněn podat stížnost u dozorového orgánu, kterým je Úřad pro ochranu osobních údajů.

Osobní údaje zpracovávané prodávajícím pocházejí výlučně přímo od kupujících a jejich zpracování je prováděno automatizovaně bez dalšího profilování, ledaže se jedná o kupující souhlasící s použitím osobních údajů k marketingovým účelům prodávajícího, jejich kontakty (adresy, jména, příjmení, e-mailové adresy) jsou vedeny odděleně.

 

Prodávající postupuje tak, aby subjekt údajů neutrpěl újmu na svých právech, zejména na právu na zachování lidské důstojnosti, a také dbá na ochranu před neoprávněným zasahováním do soukromého a osobního života subjektu údajů. Osobní údaje, které jsou poskytnuty dobrovolně kupujícím prodávajícímu za účelem splnění objednávky a marketingových akcí prodávajícího, jsou shromažďovány, zpracovávány a uchovávány v souladu s platnými zákonyou legislativou České republiky, zejména se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném a účinném znění a od 25.5.2018 v souladu s GDPR.

 

Osobní údaje shromažďuje prodávající, kterým je společnost CHOZE s. r. o., Žižkova 309, 508 01 Hořice, IČO: 28818172, e-mail info@smartmix.cz .

13. Ostatní ujednání

Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

 

Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění a činnost prodávajícího nepodléhá jinému povolování. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.

 

Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou stejnou formu v jaké byly uzavřeny měněné smlouvy nebo obchodní podmínky.

 

Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě
a není přístupná.

 

Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování Blahoslavova 2105, 508 01 Hořice, adresa elektronické pošty info@smartmix.cz, telefon 728 600 006.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 28.4.2018.

 


Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

Košík K pokladně

Nakupte ještě za 1 500 Kč a máte poštovné ZDARMA!
Apple příslušenství - Doprava