Reklamace zboží
ODESLÁNÍ:
-
Vyplňte prosím formulář pro uplatnění reklamace a přiložte k reklamovanému zboží.
-
Reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození.
-
Zásilku odešlete jako doporučené psaní nebo obyčejný balík na adresu:
SmartMix.cz
Havlíčkova 648
508 01 Hořice
Po přijetí reklamovaného zboží, Vaši reklamaci vyřídíme ve lhůtě 30 dnů (většinou do 7 pracovních dnů).
* Zásilky odeslané na dobírku nebudou přijaty.
** Zásilky odeslané na adresu prodejny Praha nebo na sídlo firmy CHOZE s.r.o. budou vyřízeny s prodlením.
OSOBNĚ:
Reklamovat zboží můžete také osobně na naší centrále:
Centrála SmartMix.cz
Havlíčkova 648
Hořice
(Po - Pá 9:00 - 17:00)
V případě nejasností kontaktujte naše reklamační oddělení
e-mail: reklamace@smartmix.cz nebo tel. +420 720 511 111
Obecné podmínky reklamace:
-
záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím
-
záruční lhůta pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (v případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)
- Pro urychlení reklamace Apple originálního příslušenství jej odešlete nebo odneste osobně do iOpravny
Adresa: Rohanské nábřeží 19, 18600, Praha 8 Karlín -
o vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30 dnů
-
při třetí reklamaci stejné vady má kupující nárok na vrácení peněz
-
zásilky odeslané na adresu prodejny Praha nebo na sídlo firmy CHOZE s.r.o. budou vyřízeny s prodlením
Online řešení sporů
- Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/