Reklamace zboží

ODESLÁNÍ:

  1. Vyplňte prosím formulář pro uplatnění reklamace a přiložte k reklamovanému zboží.

  2. Reklamované zboží zabalte tak, aby při přepravě nedošlo k dalšímu poškození.

  3. Zásilku odešlete jako doporučené psaní nebo obyčejný balík na adresu:

    SmartMix.cz
    Havlíčkova 648
    508 01 Hořice

Po přijetí reklamovaného zboží, Vaši reklamaci vyřídíme ve lhůtě 30 dnů (většinou do 7 pracovních dnů).

* Zásilky odeslané na dobírku nebudou přijaty.
** Zásilky odeslané na adresu prodejny Praha nebo na sídlo firmy CHOZE s.r.o. budou vyřízeny s prodlením.

OSOBNĚ:

Reklamovat zboží můžete také osobně na naší centrále:

Centrála SmartMix.cz
Havlíčkova 648
Hořice
(Po - Pá 9:00 - 17:00)


V případě nejasností kontaktujte naše reklamační oddělení
e-mail: reklamace@smartmix.cz nebo tel. +420 720 511 111

Obecné podmínky reklamace:

  • záruční lhůta na spotřební zboží je 24 měsíců od převzetí zboží kupujícím

  • záruční lhůta pro firmy, které uvedou IČ platí zkrácená záruka 12 měsíců (v případě výměny zboží za nové v záruční době, nezačíná běžet nová záruka)

  • Pro urychlení reklamace Apple originálního příslušenství jej odešlete nebo odneste osobně do iOpravny
    Adresa: Rohanské nábřeží 19, 18600, Praha 8 Karlín
  • o vyřešení reklamace budete informováni v zákonné lhůtě nejdéle do 30 dnů

  • při třetí reklamaci stejné vady má kupující nárok na vrácení peněz

  • zásilky odeslané na adresu prodejny Praha nebo na sídlo firmy CHOZE s.r.o. budou vyřízeny s prodlením

Online řešení sporů

Tento internetový obchod ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Podrobné nastaveníPovolit vše